dinsdag 3 juli 2012

In den beginne was er...

Hoe het allemaal begon? Er is maar 1 schuldige:


Mijn collega Karina vroeg of ik interesse had in een naaimachine van haar schoonmoeder. Ik zei onmiddellijk toe. De rest van het verhaal kan je volgen op deze blog!

Dank je wel Karina voor de (soms heel erg bijtende) microbe!

Na wat zoekwerk op het internet (God wat bestaan er leuke blogs) kwam ik op deze madam haar tasjes uit. http://rachelgreig.typepad.com.

Ok, het eerste resultaat mist wat verfijning, maar ik was toch supertrots: mijn eerste creatie was een feit:


En ik was niet meer te stoppen. Gelukkig had ik nog wat IKEA-stofjes op voorraad en had ik een jaar geleden op Petit Bazaar in Gent het lumineuze idee gehad wat stofjes in te slaan, want ik zou wel eens zin kunnen krijgen om te naaien!




Geen opmerkingen: