zondag 2 juni 2013

Voor moederdag...

Ik loop een beetje achter met mijn berichtjes. Dit komt vooral doordat ik maar 1 keer per maand foto's op de computer zet, vandaar...
Placemats en servettenringen uit het boek " stof voor durf-het-zelvers". Ik kocht een tafelkleed in "den aldi", want ik had veel stof nodig die ook een beetje vuilafstotend was. Intussen zijn ze reeds gebruikt en goedbevonden. De servetringen werden in een zelfgevouwen cadeaudoosje gestopt. Lentebloemetjes, in de hoop van...





6 opmerkingen:

CreativEls zei

Leuke cadeautjes. Zijn de placemats van een soort toile cirée ?
Ik wil er voor hier thuis ook maken maar wil ze dan wel afwasbaar maken (kids in huis, vandaar)

Decreazusjes zei

Mooi gedaan joh!

Unknown zei

Mooier als placemats dan tafelkleed! Mooi! Goed idee. Ik heb hier zelf ook zo'n tafelkleed met turkois en lime. Als ik het beu ben kan ik er alsnog placemats van maken. ;)

Poesie Oh Hi! zei

Wat een super idee!

Anoniem zei

Leuk gevonden!

Anoniem zei

Is er een mogelijkheid om je te volgen via je mailadres? Nu volg ik jou via bloglovin maar kan van daaruit geen reactie plaatsen. Ik heb dat nog bij 2 andere blogs. Bedankt en groetjes, Katie