donderdag 16 augustus 2012

We zullen het maar eens proberen...

De paspel! Nog nooit geprobeerd, maar met paspel ziet het er toch mooier (en vooral hééél professioneel!) uit. We gaan ervoor! Ik neem de tutorial van mina dotter, omdat die van oon misschien nog iets te hoog gegrepen is (we gaan het eens stap voor stap doen en onszelf niet voorbijlopen... wat niet gemakkelijk is voor mij hoor!)


Uilenstofje van http://www.modes4u.com/ (ik heb er nog maar 1 keer bij besteld, maar geen problemen ondervonden, hoewel anderen hier slechte ervaringen mee hebben; oppassen dus!) en de paspel komt van Veritas.

Kussens haal ik bij Ikea, je kan ze volgens mij niet goedkoper vinden!

Het resultaat volgt nog!

4 opmerkingen:

Poesie Oh Hi! zei

Ik heb ook mijn eerste paspel gebruikt met behulp van de tutorial van Mina Dotter. Is helemaal goed gekomen! (is niet zo lastig als het lijkt :))

eva maria zei

Dat gaat supervlot gaan, ge zult het zien ! Succes, ik kijk uit naar het resultaat, al kan dat alleen maar geweldig schoon zijn met dat uilenstofke.

Eve(n) Genaaid zei

Blijven in en uit ademen en dan lukt het wel ;-)

Een huis in de straat zei

Dat komt helemaal goed, de stofjes alleen al zijn al super! Ik ben benieuwd!